مرکز و کمپ ترک اعتیاد

ترک اعتیاد و ترک مواد مخدر و درمان بیماران سوء مصرف مواد مخدر

مرکز و کمپ ترک اعتیاد

ترک اعتیاد و ترک مواد مخدر و درمان بیماران سوء مصرف مواد مخدر

مرکز ترک اعتیاد بهبودی اقامتی امید رهایی راگا تحت مجوز رسمی فعالیت از بهزیستی استان تهران (شمیرانات ) در بهترین منطقه آب و هوایی شهر تهران در منطقه یک : اقدسیه ، محله ازگل در 600 متر مربع دارای بهترین کادر دلسوز ، با اخلاق ، متعهد به خدمت رسانی بصورت شبانه روزی در دو شیفت کاری با برنامه های متنوع آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی با مدیریتی کارآمد ، با متد و پلان کاری مجزاء فعالیت بسزایی در حوزه پیشگیری و بهبودی دارد .

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تأثیرات مخرب مخدر ها بر اندام های حیاتی بدن بر کسی پوشیده نیست اما علاوه بر آن مصرف موادمخدر عوارض عمومی هم دارد که این عوارض هم جسمانی هستند و هم روانی و سبب می شوند که فرد مصرف کننده مقاومت خود را در برابر ابتلا به بیماری های مختلف از دست بدهد.
اعتیاد به مواد مخدر امروزه به عنوان یک بیماری در نظر گرفته می‌شود . یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و ترک آن اطلاع‌رسانی در مورد تأثیر و عوارض مصرف آن است.
مواد مخدر چیست؟
مواد اعتیادآور سه دسته مواد مخدر، مواد محرک و مواد توهم زا را شامل می‌شود؛ اما در میان عموم مردم تمامی این‌ها تحت عنوان مواد مخدر شناخته می‌شوند. اعتیاد به مواد مخدر نوعی بیماری است که بیش از همه ذهن و مغز را درگیر خود می‌کند. اما عوارض جسمانی همیشه نمود بیشتری دارند چرا که منجر به ایجاد تغییراتی در ظاهر و بروز بیماری‌هایی می‌شود که توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کند.

  • علی نجفی